Fem un espai lúdic per a tots i totes

El curs passat vam iniciar el projecte Fem un espai lúdic per a tots i totes. Aquest projecte es va veure aplaçat per la pandèmia i ara tornem a engegar-lo.

Amb aquest projecte hem volgut repensar i transformar el pati per tal d’enriquir, diversificar i optimitzar les possibilitats educatives i transformar-lo, afavorint les relacions de convivència entre alumnes, estimulant  la creativitat i el joc lliure, i potenciant els beneficis de la natura en la salut i el seu benestar, entre d’altres efectes positius.

En aquest projecte hem tingut la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Joan Despí que ens va atorgat una subvenció per ajudar a millorar-lo.

Ara per ara s’ha pogut habilitar la zona del bosquet per poder fer també zona d’esbarjo, fer una zona de “pista” a la cistella de bàsquet, preparar algunes parets per tal que els alumnes hi facin murals i construir bancs amb troncs de fusta naturals.